.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران نارنجی پوش شد/نقش ۵۱ درصدی دورهمی ها در ابتلای کرونا
درحالی وضعیت شهرستان‌های مازندران نارنجی شد که کارشناسان بهداشت و درمان با تاکید بر لزوم پرهیز از دورهمی های شب یلدا نقش آن را در انتقال ویروس کرونا موثر می‌دانند.

به گزارش شمال نیوز، تا هفته گذشته پنج شهر استان در لیست شهرهای قرمز قرار داشتند اما طبق آخرین نتایج کسب شده اکنون وضعیت شهرهای استان از قرمز به سمت نارنجی رفته است، با این حال کارشناسان بر لزوم تداوم رعایت پروتکل‌ها و پرهیز از دورهمی ها به ویژه در شب یلدا تاکید می‌کنند.

 

مصطفی جوانیان معاون بهداشتی علوم پزشکی بابل  با بیان اینکه آمار بیماران علی رغم کاهش خیلی کمی که داشتیم طی چندروز روند صعودی پیدا کرده و این زنگ هشداری بوده که در تمام استان و بابل به صدا درآمده است.

 

وی با تاکید براینکه باید به محدودیت‌های تردد و رعایت استفاده از ماسک و پروتکل‌های بهداشتی به ویژه در مکان‌های عمومی توجه کرد تا سیر نزولی بیماری را شاهد باشیم، افزود: طبق آمارها تا ۵۱ درصد از ابتلائات درپی دورهمی ها خانوادگی رخ می‌دهد.

 

جوانیان به مردم توصیه کرد تا از دورهمی ها به ویژه در شب یلدا پرهیز کنند و افزود: اگر هم می‌خواهند شب یلدا داشته باشند به صورت مجازی و تلفنی ارتباط‌ها را برقرار کنند و از فضای مجازی استفاده کنند.

 

وی با اظهار اینکه کرونا اختلالات بالینی متعددی را ایجاد می‌کند اما اینکه باعث فلج کامل بین کودکان شود را تائید نکرد و گفت: تاکنون مواردی از ابتلاء کودکان به این بیماری را داشته‌ایم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.